Waarom wandelen ?

Wat motiveert je om te wandelen , je gezondheid , de natuur , zoveel mogelijk buiten te zijn , actief bezig te zijn , te  ontspannen ?

Allereerst mijn gezondheid natuurlijk , dat is het belangrijkste, zonder gezond en fit te zijn kan ik niet gaan wandelen .

Dokter Mike Evans verklaart hier in dat filmpje ,hoe gezond wandelen kan zijn voor onze gezondheid .

De natuur inspireert mij , brengt me tot rust en tot andere gedachten .

Het buiten zijn , gezonde lucht inademen, me gezond voelen ..

Actief bezig zijn, je lichaam voelen ,  je grenzen leren kennen, je grenzen verleggen .

Te ontspannen , het gevoel na een stevige wandeling daar kan voor mij persoonlijk niks tegen op .

One thought on “Waarom wandelen ?

  1. natuurfreak 5 augustus 2016 / 20:19

    Mooi samengevat.Mensen denken vaak ook dat het dagwandelingen moeten zijn.Vanaf 5 km wandelen heb je het doel al bereikt (aantal stappen) bewegen maar voor wie het kan zijn langere wandelingzn een niet te versmaden avontuur.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

